Songs for the deaf

I can't even hear it.

Idag är det Tisdag, en helt vanlig vardag för oss vanliga och för de snyggare, rödhårigare av oss,  innebär det stockholmsresa, tex. Jag har varnat henne för farorna som lurar där uppe säkert, jag vet inte, har aldrig varit där, som Brats och folk i kostym med bakåtslickat hår, alltså arbetande brats. Hoppas hon klarar sig ifrån deras ondska.

Saker och ting är som vanligt, fast bättre. Vilket aldrig är helt fel! Solen skiner och fåglarna kvittrar. Queens of the Stoneage spelas ur mina öststats-spökeinfesterade högtalare. (när man sänker volymen får jag in sovjetisk radio) Jag har gått en trevlig långpromenad med Hunden och även grävt igen ett hål i källaren.

På bloggfronten står det mesta stilla dock, då det är svårt att samla energi att skriva massa fuffens här då och då.

Det är svårt att bry sig när man inte bryr sig själv liksom, särkilt mycket.

Dags att börja bry sig mer! Det är dagens budskap.

Dagens citat är sedan länge censurerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0