Bloggdöd, och nästan min egen

Jag har upptäckt att jag inte uppdaterat min lilla blogg på tusen år. Detta är för att jag helt enkelt inte orkat skriva ner saker av mindre intresse! Jag använder den mest för att klaga, vilket jag förmodligen kommer göra nu.

Igår var jag i Växsjö, och hängde med när Emman hämtade sin balkklänning (som var mycket fin, bör tilläggas) jag kunde även dött i Växsjö. Efter att ha vandrat runt i denna stad, begav vi oss för lunch, i öh...Jaxx eller Jacks eller nåt. American Pizza...pizzeria. De hade buffé, och det är ju  jävligt gott. Iaf hade de 3-4 pizzor framme i taget man fick plocka åt sig av, utan någon större beskrivning på vilken sorts pizza det var. Jag tog iaf en bit av varje, utom av pizzan med typ curry, banan på. För det låter jävligt äckligt på en pizza.

Dock tog Emmas morsa den (hon var med) och det första hon hon tuggade på var en jävla jordnöt. Så inte nog med banan å skit, så hade de jordnötter på pizzan. Det fanns ju liksom ingenting som sa eller avslöjade att det var dödsnötter i pizzan. Så jag käkade med risk för mitt liv de andra pizzorna, (för vafan, vi har ju betalat, och pizza är gott och jag är skithungrig 3 bra anledningar att riskera livet för) och hoppades att pizzabagarna inte kladdat loss totalt över alla degar och tilltugg. 3 pizzor hade dem, med banan, curry och jordnötter på. Jävla idioter. Men gott var det!

Annars är det inte mycket som stämmer. Måste söka till Högskolan, men vet inte vad. Måste skaffa jobb, men vet inte vad, måste fixa problem men vet inte hur. Tur att det snart är sommar, och värme, och grillningar, och sommarjobb, och grejjer. Den här vinterskiten måste ta slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0