The Call of Ktulu

Idag är ännu en dag, och en fördriven dag dessutom. Kul, intressant. Icke. Men iaf, jag bloggar ju inte om...vad dem där populära bloggarna bloggar om.

jag har helt enkelt inte helt mycket att förmedla via den här media-transports-portal-kommunikations sidan.
Tillochmed bror frågade om jag bara uppdaterade bloggen typ var tredjedag nu, jag svarade nog med nåt slags oförklarligt läte men endå lättolkat. En mycket mer roande form av kommunikation än bloggande.

Saker och ting är i görning, jag gör annorlunda saker, bra saker och mycket bra saker finns där ute. En jävla massa skit oxå, men den skiten ska jag mosa. Eller bränna. Vad du tycker ser bäst ut innuti ditt huvud när du läser det.

Nu ska jag göra en av sakerna jag älskar, jag ska dricka kaffe. Sen får vi se vad kvällen blir.

Kanske blir den en kväll fylld av fyrverkerier, vilda djur och glada ansikten, eller blir den en 21.6 tums ruta med blinkande bilder och färglada färger.

Den som lever får se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0