Mark Lanegan

Är en musikalisk superhjälte.

Och det är han inte ensam om! Fantastiska människor runt omkring mig. Igår på konferansen fick en grupp frågan om det verkligen fanns "hjältar" på riktigt. Jag hann aldrig ge min synpunkt på det med att "Heroism is just like beauty, in the eye of the beholder".

Klart det finns hjältar. Working class heroes och andra vardagshjältar. Tänk bara på typ...ordningsvakterna på nattbussarna. Tänk bara vilka jävla trubbel alla fulla mongo's hade hamnat i om det inte funnits en nykter äldre människa med batong där. Känner mig lite gammal när man skriver ner en sån slags..hyllning.

Men jag är gammal. Ung, men ändå gammal. haha ja jävlar.

Idag har jag slappat...men ändå inte tillräckligt, då jag var cp-trött igår, och det har inte gått över än. Snart ska jag skjutsa Herr Bo till Das flygplats i Nybro Hamn, så att han kan åka iväg på sin årliga utomlandsvistelse. Efter det, ska jag se om Herr Brär och Herr Stålnäbb är taggade på tenta utgång. Jag måste ju som sagt fira mitt kursavslutande, då jag igår prioriterade vila och lugn å ro.

Mmm....lugn och ro och Mark Lanegan.

Vi hörs, super-slackers.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0