Lost keys

Hej där. Bloggmänniskor. Det slog mig idag att det är den 3dje Januari, och det slog mig att det är dags att börja med konferans-arbetet. Det slog mig att det är dags att börja med många saker. Vilket slår mig ungefär varje dag. Jag är rätt sönderslagen skulle jag vilja säga.

There never really is a good time, som den där Gandalf liknande herren säger.

Jag verkar ha fått en ny rolig vana sen nyår. Jag sover varannan natt. Kan inte sova. Är inte trött, ligger bara å tänker på allting. Sen nästa natt är jag typ utmattad, å sover länge. Ok? Nope. Icke. Men det har ju bara varit typ 2-3 dar. Det löser sig.

Det börjar bli mer och mer påtagligt att man är arbetslös igen nu i januari. Problemet är att förrut hade jag endå ett aktivt schema, som gjorde att man fick "semester" som arbetslös ett tag. Nu har jag haft så slappt schema i skolan att jag redan gått hemma mycket. Redan är väldigt utvilad. Redan väldigt rastlös. Redan är väldigt uttråkad.

Förra året talade jag ofta om revolution, det vettifan om den inte börjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0