I wanna be your dog

Idag, onsdag, var min sovdag. Efter att ha stigit upp "tidigt" igår och ska göra imorrn, tyckte jag det var en bra ide att sova längre, till halv 11 tror jag. Det visade sig vara ett kul beslut drömmässigt, då jag har drömt tillräckligt med skit för att bilda kanske 3 sekter, samt skriva en egen version av Dantes inferno. Tur att man inte lever på tiden då profeter etc inte var psykfall utan viktiga människor som folk lyssnade på, lite som skvallertidningar idag, för då hade jag varit världens galnaste typ domedagsprofet med mina coola drömmar.

Jag har nu enligt mig själv finslipat min powerpoint, och övandet inför fredag kan börja, hur man ska lägga upp arbetet mässigt, vill säga. Sista dagen i kursen närmar sig i med stormsteg.

För övrigt fryser jag, funderar samt överanalyserar jag saker och ting. Jag är trött. Mina vänner verkar oxå trötta.

Imorgon skall en herre tydligen sätta in en spis, och jag ska vara barnvakt i 2 timmar. Förhoppningsvis går barnvaktandet bra. 2 timmar ska ju inte vara några problem, men jag minns förra gången, då Hilma toksomnade på mig, och typ sekunden efter somnade jag, efter att hon skrikit på mig i typ en timme.

So messed up, I want you here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0