Ett inlägg från snövärlden utanför Friskis.

Där jag aldrig varit. Än.

Tiden flyger iväg som fan, vilket är oroväckande, för det brukar aldrig vara bra att typ, upptäcka att..tid har gått. Liksom. Som idag, helt plötsligt var klockan halv 5, när jag tycker det är en bra ide att börja plugga. Och så. There never really is a good time! som jag inte kan påpeka för mycket.

Men jag är positiv. Ångesten hålls borta, vet inte om det är bra eller dåligt, men jag säger bara, ICKE. För eventuella kursare som läser det här, så är följande rent skryt: Jag tänker inte falla på mållinjen. Jag tänker göra nåt slags bra arbete, och en passande powerpoint å så, samt snacka klart å tydligt i 10 minuter, bla bla. Men jag har haft VG rakt igenom hittils. Jag är rätt säker faktiskt. Om det skulle visa sig att jag mitt arbete blir halvbra, so be it. Det är det sista ändå. Jag vill bara bli klar med det, för jag har huvudet fullt av annat!

Annat I say! Jag känner att även om jag kanske inte är fantastiskt aktiv, så är det förändringar på gång, och det är väldigt good stuff. Jag prioriterar förändringar helt enkelt.

Bah! I have spoken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0