Creep

Idag måndag, har jag haft rehearsal på mitt konferans arbete på fredag. Det började med att jag inte kunde skriva ut mitt arbete på skolans datorer, och att Simon missade bussen och därmed alltihop.

Jag gjorde mitt arbete själv, det jag hade, och pratade på i starka 14 minuter. 4 minuter för mycket, och strängt förbjudet. Måste bättra på, måste modifera powerpoint, och måste strukturera upp själva talandet bättre.

Sen är det över, och jag måste ta tag i andra saker. Överhörde (overheard) morsan säga i telefon häromdan "Nae jag tror inte han har sökt nåt. Nä inte det heller. Jag hoppas att han överraskar mig " Ha! Överraskar. Det är tydligen överraskande om jag skulle göra nåt produktivt med mitt liv. Härligt. iaf.

Det finns som vanligt så mycket att ta itu med och som vanligt finns det aldrig riktigt en bra tid för det.

Så det är dags att tvinga tiden! Mohaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0