Burning beard

Lördag, och tiden på våren börjar bli..eh februari? typ. Igårkväll var man på Pipes, vilket var längesen. Deras mat är gjord av guld, den sorten man inte får typ metallförgiftning av, vilket typ är allt guld, tror jag. Om du inte är tjejen i Bond's säng i Goldfinger.

Japp. Det var gött som fasen, som vanligt skum kommunikation dock, då det bara blev jag å Aron då de andra inte ville in tidigt, och missade bussen. Därimot, Belhaven -Wee Heavy, fruktansvärt god öl. Tror den hette så iaf.

Skolmässigt, som är rätt högprioriterat, haha, så är mitt arbete idag till 96% klart. Vilket är jättebra om det är så att det ska vara inlämnat på repetetionen på måndag, eller Skitbra verkligen om det är så att det ska lämnas in i samband med själva konferansen på Fredag. Bör kunna kolla upp detta. Den där Simon, min kollega i ämnet har fortfarande inte riktigt dykt upp här, men jag tror att vi jobbat jävligt bra endå. Vi är ju som sagt lite Thunder så.

Därimot var vårt konferans-arbete igår väldigt...tomt. Stiga upp skittidigt för att åka in till Kalmar och sen "arbeta" i högst 50 minuter och sen vara fast till 12. Jag har fått ökad förståelse för uteliggarna på vintern, som måste frysa ihjäl typ hela tiden. Vilket de gör oxå. Tragiskt nog. Hmm.

Iaf. Det är mycket man ska göra. Dags att tända eld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0