All those yesterdays

Tisdag, dag 2 av Rickards tid innan nästa inplanerade arbetstid, som inte är fastställd eller fixad än.
Jag har spenderat runt 1 timme med att få 2 jävla vedträn att fatta eld i den nya spisen. Den stör mig. Särkilt när det typ ryker in i hela jävla huset så fort man öppnar den självstängande luckan. I-lands problem.

Annars så planerar jag lite, tänker lite, analyserar lite, funderar lite. Men tankar utan handling börjar kännas mer och mer meningslösa. Måste ta tag i saker. Det har jag skrivit i typ varje blogginlägg 5 inlägg tillbaka eller mer, och det är jag medveten om. Det suger. Men det känns nära nu.

Det kommer att fixa sig. För när det väl gör det kan jag äntligen koppla av och uppskatta allting typ 100 gånger mer, samt göra fler saker. "Good things come to those who wait" Världens sämsta uttryck.

För övrigt väntar jag på mitt kursresultat idag. Ska bli intressant och se om min presentation var godkänd eller inte. Det ska även bli intressant å se vad som händer med kursen och hur man typ..öh fan vet jag får betyg eller liksom är "klar" på riktigt.

Kul kurs. Får se när jag hoppar på pluggandet igen. Till hösten kanske.

Vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0