Touch me, I'm sick!

Jag håller på att bli förkyld, vilket jag hanterar som en man. Jag är alltså typ döende.

Om man blickar tillbaka på den här veckan hittar man mycket gött! Mycket gött indeed. Det har varit en av de bästa veckorna på länge faktiskt. Jag har dock drabbats av mystiska rastlöshetskänslor, kanske för att jag inte kollat upp mina aktieindexobligationer så mycket, typ alls. Men jag har tid på mig.

Jag har även kikat lite på platsbanken för nåt eventuellt superbra jobb. Sånna existerar inte där. Så länge jag inte har ett jobb existerar knappt jag! Det går hand i hand där, om man väljer att se så negativt på det.

Men som sagt, all negativitet stör mig, jag tittar på er, tjuriga människor på stan överallt, och ni skrynkliga äldre människor som kör halva hastigheten på alla vägar (det är ju negativt, så) och jag tittar även på er som parkerar helt fel på alla parkeringar överallt, bara för att det är lite snö! (tittar fortfarande på er skrynkliga)

I veckan har jag oxå upptäckt att jag har shopping-beroende tendenser. Om jag handlar typ kläder måste jag handla ännu mer kläder, för det känns som jag behöver mer! det gör jag ju, men frågan är om jag behöver en rolig t-shirt till.... Ja.



Kommentarer
Postat av: Frida

Det låter lite som att du behöver lite miljöombyte, och kanske besöka T-shirt store? Jag är ledig jämt som du vet om du vill va spontan..

2010-03-11 @ 13:41:50
URL: http://dagenssvante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0