The Czar: Usurper/Escape/Martyr/Spiral

Blogg! Jag är nu tillbaka här ännu en gång, denna gången för att låta mina fladdriga fingrar fladdra över tangenterna likt en slags, snabb , snabb fågel, kanske en rat-bird? eller bird-rat. Mitt minne sviker mig!

En händelserik helg, där jag var i Malmö, staden med djävulens trafik, kriminella nätverk, något aggresiva stadsdelar, och en hel del väldigt trevliga högst normala människor. Det var de sistnämnda jag spenderade tid med.
Svante fick sitt namn så att säga, och vi åt och drack saker till hans ära.

Sen åt vi lite mer, och drack lite mer. Sen åkte vi hem! och en ny vecka såg ljus, och snö, och is.

Timmy å Elin N smög sig tydligen in i vårt hus när vi var borta, och bodde här. De tog hand om Eddie, vilket var väldigt bra. Kanske för bra? Han ser väldigt besviken ut över att vi är hemma och allt är som vanligt igen.

Igår var det en slags välgörenhetskoncert i Åkrahällskolans aula, där jag befann mig. Det var väldigt bra av en del, och bättre av andra. Man minns ju rätt mystiska spelningar där från sin egen skoltid, som nu känns väldigt långt bort. Men igår var man där igen, och de medverkande var väldigt duktiga. Iaf Emma och den där Sörbom som var de enda som försökte nå ut till publiken. Måste även nämna killen som såg ut som han var med i Kraftwerk.  Han var inte lite häftig. Eller tysk.

Nu sitter jag här. Jag har ätit en apelsin. Den var god. Imorgon blir det att besöka Herr Aronssons lägenhet. I denna lägenhet beräknas ett litet sällskap människor ha en trevlig stund tillsammans. aspackade. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Elin

Aspackade? Hmpf, dagens ungdom...



Jag är på!

2010-02-11 @ 18:35:15
URL: http://elinmeyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0