Carola...

Hej där blogg. Jag har inte skrivit i dig på länge. Kanske finns det nåt kvar här som du har att erbjuda? Jag vet inte.

I fredags, förra veckan, bowlades det. Jag var skitkass och skitfull, och hade skitroligt. Det var en konstig kväll, med en trevlig helg. Den här helgen ska vi till Malmö för att fira Fridan som fyller år imorrn, samt typ...ge Svante hans namn. Eller vad man säger.

I tisdags blev jag sjuk, vilket var ganska roligt, då jag hade feber nog att drömma fantastiska drömmar på kvällen. Då man gick å la sig vid 7 för att sova bort skiten, vaknade jag med timmars mellanrum, och var helt lost. Jag var säker på att jag vaknat nästa dag, eller redan befunnit mig på nästa dag, så när klockan visar 21.00 är jag säker på att jag rest tillbaka i tiden. Av nån anledning. Och så fortsatte det under natten. Det var nåt om bönder, och traktorer och en gymnastiksal å skit. Fantastiskt. Jobbigt och fascinerande på samma gång.

På en mer (eller mindre) seriös notis har jag fått mitt betyg nu. Sista kursmomentet i min Engelska kurs gav mig G, vilket inte var helt otippat då jag mest ville bli klart med det. Och jullovet hjälpte ju inte till precis, med studietekniken. Låt oss supa och äta sjukligt mycket saker i 2-3 veckor, det är nog bra för studierna. Men iaf, G-et suger ju lite då jag har VG i de resten, de förstör ju den fina statistiken eller whatever. VG iaf. Det var det högsta man kunde få där i den kursen iaf, när folk genast påpekade att det inte var MVG.

Nästa helg är det inflyttningsfest i Aronssons påstått fantastiska lägenhet! Det blir nog kalas det.

Carola är för jävla hemsk. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0