The day after yesterday

Det är nu lördag, precis som väntat, och jag har inte riktigt kommit igång än (Som om idag skulle vara ett undantag).  Inte nog med att jag var relativt missnöjd med den dyra och inte särkilt goda ölen igår, den gjorde mig lite seg i skallen oxå. Tackar vi för.

Tyvärr lyckades jag inte heller med att inte tänka på skolan, när jag satt där. Det är ju lite fuckat, men endå rätt bra på ett otroligt svårt-tolkat sätt.

Nu ska jag tydligen köra till Broder, för att skitgravida syster vill träffa brorsdotter.

Sä vi.

Dagens citat:

"Jag skulle vilja föda mig själv"
-Wiktoria, angående att få jobbiga barn

Kommentarer
Postat av: Wicke

haha jag är riktigt nöjd med den faktiskt! Det står jag för. Lätt.

2009-09-20 @ 11:29:49
URL: http://ia-radixlecti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0