Everybody's gonna be happy

Slapp måndag. Sovmorgon och allmän trötthet. Bege sig till skolan för lektion mellan 13-15. stack halv 12, hemma halv 5. Jag var ju som sagt positiv till grammatiken. VAR. Den här lektionen bara fuckades bort, av skämt och skum kommunikation. Tydligen har vi rätt, men inte helt stor koll på varför. Vilket fortfarande är helt frustrerande. Man känner sig bara som en slags clown.

Så då kom man hem, trött, å möts av en våg av skitdoft, kattjävlen skitit på badrumsgolvet igen, innan man ens hunnit fått av sig clownsminket. Går med hunden, för han är ju motsatsen till en själv, jag har varit borta halva dan, och han har varit inne i halva dan. Snabb promenad endå, det verkar som om han tänker att om det inte blir en lång promenad kan vi skita i det. Slug vovve.

Åt mat, drack kaffe, och nu är man här. Det är några timmar kvar av dagen innan en ny tar dennas plats. Den dagen kommer säkert erbjuda finare gåvor och glädje än dagens eftermiddag skänkt mig.

Them Crooked Vultures skiva finns nu tillgänglig. Den tycker jag du ska lyssna på. kan ju passa på att påpeka att de flesta inlägg-titlar jag plockar fram finns tillgängliga på spotify. Oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0