Is och äventyr, polkagrislangare och gamla vänner.

Idag, tisdag, om ni inte glömt bort det, de flesta har ju trots allt koll på veckodagarna, men det är ett bra sätt att börja ett inlägg.

Jag har noterat, att trots att solen sken ute idag som om det var nån slags Sommar going on, har det varit riktigt jävla kallt ute. Vilket blev tydligt när all snö i vägkanterna, blivit någon slags iskristall-vall, vilket jag tycker är lite häftigt. På ett nördigt sätt kanske, jag vet inte. Jag noterade idag när jag vaknade att jag sovit 6 timmar. Det är ju rätt mycket, men endå lite för lite, när man inte kunnat somna, och det suger som fan.

iaf, jag var ute på ett kort äventyr idag, med väldigt trevliga människor,  varav den ena langade polkagrisar ur bagaget på sin bil, på friskis parkeringen. Synd att det inte var på riktigt eller så. Det måste ju finnas en bra marknad för godis utanför gym och sånt.

Det var typ dagen. utöver det typ 25 minuter långa äventyret så har ja inte gjort ett skit. Ska bli intressant å se om jag blir lika rastlös och sömnlös ikväll som jag var igårkväll.

Mötte även en gammal barndomspolare på vägen hem från hundpromenad. Tvingat småprat i en minut typ, väldigt konstigt, var det.

Strange days.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0