Dagen innan den sista dagen. Fast sen börjar allt om, så..

Ännu en relativt meningslös dag, i väntan på nyår, som därför måste bli bra så allt tidslösande inte varit i onödan.

Man vaknade och somnade om, steg upp, bla bla. Gick med Eddie, som tycker det är jätteroligt att gå runt den där jäkla ankdammen, svartgöl eller vad den heter, trots att det är av nån sadistisk anledning helt över-isade gångar där. Med broar, och liksom kanter ner i vatten man kan halka ner för. Men det gör ju hundpromenaden i iskylan mer spännande.

Läste på nån slags löpsedel att det skulle komma ishavs-kyla, vilket jag efter eftermiddagens promenad (notera tidshoppet här, inget värt att nämna mellan hund-promenaderna, det säger ju en del) är villig att tro på, då jag frös sönder. Aronsson ringde från ett trasigt tåg, som blinkade likt en ubåt, och hade trasig värmefuffling. Eftersom jag inte kunde svara med handske, tog jag av den och tog inte på den igen. Jag var tvungen att lägga på när handen började låsa sig runt telefonen, samt göra ont, innifrån. Inte konstigt att det fryser ihjäl massa uteliggare.

Imorgon är det nyårsafton, den sista dagen på året. Men som sagt, vad spelar det för roll med att säga att nåt är den sista dagen, när allt bara börjar om igen. Skulle lika gärna kunna säga att det är den stora "restart-dagen" imorrn.

Vi är nog bara små datorer kopplade till samhällets stora nätverk, och imorgon är det dags att trycka på reboot. haha.

Det ska bli kul med nyår. Ska bli mycket trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0